We weten allemaal dat een goede conditie belangrijk is voor de gezondheid. Een gebrek aan conditie kan vervelende gevolgen hebben, zoals vermoeidheid, snel zere spieren, aankomen in gewicht en/of niet goed af kunnen vallen, stress of zelfs een verergering van burn-out klachten. Het trainen van conditie kan echter een uitdaging zijn. Wij bieden jou een manier om kort, effectief en onder professionele begeleiding jouw conditie te trainen.

Ook voor jou! Als je ..

… een stok achter de deur nodig hebt voor conditie workouts;

… wilt afvallen en je nog fitter voelen;

… nog net een extra training in de week kunt gebruiken;

…trainen in een groepje leuk vindt;

…wilt trainen onder begeleiding (en niet zomaar elke week een rondje gaat hardlopen of fietsen..);

… jouw herstelvermogen wilt verbeteren om nog meer resultaat te halen!

Meer energie
Door op een hoge hartslag te bewegen, geef je je lichaam een uitdaging. Spieren krijgen een efficiëntere toevoer van zuurstof, waardoor je bewegen langer leert vol houden. Je traint zo de energiefabriekjes in alle cellen van je lichaam. Ze gaan meer energie maken, niet alleen in de training, maar de hele dag.

Stress verminderen en afvallen.
Met een goede conditie ben je meer weerbaar tegen stress. Je lichaam kan de uitdaging van een zware training aan, en zo ben jij sterk genoeg om allerlei andere uitdagingen in het dagelijks leven ook te tackelen. Meer energie, dat is waar we het voor doen!

Praktische informatie
De les is beschikbaar voor mensen die via de site een tegoed hebben aangeschaft. De dagen en tijden worden nader bepaald en staan aangegeven in de agenda. Inschrijven kan via de app die je kunt downloaden via deze site (zie “login” rechtsboven).

Minder snel zere spieren en beter ademhalen
Omdat je lichaam beter wordt in het gebruiken van zuurstof krijg je minder snel zere spieren. Daarnaast zorgt een verbetering in conditie ook voor een langzamere ademhaling in rust. Op deze manier zorg je ervoor dat je je lichaam leert om goed te herstellen.

 

 

CONDITIE
 IN SLECHTS 30 MINUTEN